top of page
Search

מה עושה חברת אורמש מערכות אנרגיה סולרית?

התחום של מערכות אנרגיה סולרית הולך ומקבל הרבה יותר מקום בעולם שלנו ככל שהשנים עוברות, ויותר ויותר חברות מצטרפות אל המהפכה באמצעות לוחות סולרים, תכנון מערכות ושילוב של כלים מהשורה הראשונה. גם חברת אורמש מערכות אנרגיה סולרית עוסקת בדיוק בעניין הזה, והיא נחשבת היום לאחת החברות המובילות ביותר בשוק הישראלי. אז מה בדיוק עושה החברה? הנה היכרות קצרה שתעשה לכם קצת יותר סדר.


אורמש מערכות אנרגיה סולרית – היכרות


אנחנו בחברת אורמש עובדים לילות כימים על מנת לזקק עד כמה שניתן את איכות הפעילות שלנו, ולהפיק ממנה את המיטב. בחברת אורמש אנחנו פועלים על מנת לנצל את קרני השמש החמות על מנת להפוף אותן לאנרגיה סולרית, שמשמשת לכדי תפעול של מכשירים חשמליים שונים בצורה יוצאת דופן.


אנחנו מאמינים שניתנה לנו, כעולם, מתנה אדירה של משאבי טבע, שאותם אנחנו צריכים לנצל בצורה המיטבית. המטרה שלנו היא לעשות בדיוק את הפעולה הזו, על מנת להפחית את הצריכה החשמלית כפי שהיא היום, ועל מנת להגביר את הניצול של משאב הטבע המופלא – השמש.


מה חברת אורמש עושה בפועל?


חברת אורמש יוזמת, מתכננת, מקימה ומתחזקת מערכות אנרגיה סולרית. את המערכות הללו כבר יצא לנו, בחברת אורמש, להתקין במגוון רחב של מבנים מהגדולים ביותר בארץ, וביניהם ניסקו באיזור התעשייה מודיעין, קיבוץ נאות מרדכי, ביג עפולה, לוריאל מגדל העמק ועוד.

אם גם אתם מעוניינים לשלב בעסק או בחברה שלכם מערכות אנרגיה סולרית, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו במספר הטלפון 077-8049472 ולקבוע איתנו בפגישה. כשניפגש נוכל להתחיל לתכנן את המערכת המתאימה ביותר למבנה שלכם, ונוכל להתחיל בדרך לניצול מקסימלי של השמש גם בחלל שלכם.


bottom of page