top of page
Search

מה כל כך מיוחד בחברת אורמש מערכות אנרגיה סולרית?

יש לא מעט חברות בשוק הישראלי שעוסקות במגוון דברים: חברות הייטק, חברות מתחום המזון, חברות מעולם הביגוד ועוד. לצד כל החברות האלו, קיימות היום בשוק גם חברות שמנסות לעשות שינוי חיובי בעולם על ידי ניצול משאבי הטבע, והפחתת הצריכה המלאכותית של דברים כמו חשמל מלאכותי, למשל. חברת אורמש מערכות אנרגיה סולרית היא אחת החברות שפועלות באופן אינטנסיבי סביב הנושא הזה, והיא באה במטרה אחת – לנצל עד כמה שניתן את קרני השמש על מנת להפיק אנרגיה סולרית שיכולה לשמש כל אחד ואחת מכם. אז מה כל כך מיוחד בחברת אורמש? הנה כמה תשובות שיעזרו גם לכם להבין.


אורמש מערכות אנרגיה סולרית – לקבל את המעטפת השלמה במקום אחד


אנחנו בחברת אורמש מתמקדים בכל הנושא של ייזום, תכנון, הקמה ותחזוקה של מערכות אנרגיה סולרית. היום חברת אורמש היא החברה המובילה בארץ בשוק הסולרי, ויש לכך סיבה טובה: אצלנו מועסקים מיטב אנשי המקצוע שמגיעים מכל התחומים הרלוונטים, החל מחשמלאים, יועצי בטיחות ומהנדסי בניין, ועד אנשי שיווק, אנשי מכירות, אנשי רכש ועוד.


איך העבודה עם חברת אורמש עומדת לעזור גם לכם?


ברגע שתרצו לשלב בחברה או בעסק שלכם מערכות אנרגיה סולרית, להפחית צריכה חשמלית ולהגביר צריכה של אנרגיה המופקת בצורה טבעית מהשמש – חברת ארמש תוכל להיכנס לתמונה, עם מיטב הכלים המקצועיים והאיכותיים ביותר, שישמשו אתכם לטווח הארוך מאוד.

בעבודה איתנו בחברת אורמש תוכלו גם אתם להנות ממעטפת מקצועית שלמה שמלווה אתכם בדרך, החל מתחילתה ועד לסופה. המטרה שלנו היא לא פחות מלשנות את העולם, ואנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף למהפכה במספר הטלפון 077-8049472. מחכים לטלפון מכם ונשמח להתחיל לעבוד יחד!


bottom of page