top of page
Search

האם שימוש באנרגיה סולרית יכול לעשות שינוי של ממש בכדור הארץ?

קרחונים נמסים, זיהום האוויר מגיע לרמות גבוהות במיוחד, חיות בר נדירות נכחדות, יערות נשרפים, גלי צונאמי שוטפים מדינות שלמות, רעידות האדמה מחרבות מבנים ומביאות למותם של המון אנשים ברחבי העולם, ובקיצור – נדמה שבשנים האחרונות כדור הארץ מתחיל לקרוס לתוך עצמו. מחקרים רבים מראים שייתכן שתוך כמה עשרות שנים ייתכן וכדור הארץ יגיע למצב חמור עד כדי שינוי באורח החיים הנוח שכולנו מנהלים היום, ואנחנו בחברת אורמש פועלים בחלקת האלוהים שלנו על מנת לשנות את העובדה הזו. שימוש באנרגיה סולרית יכול לעשות שינוי של ממש בכדור הארץ, אז בואו נבדוק איך בדיוק זה יכול לקרות.


דבר מוביל לדבר – לטוב ולרע


גלי הצונאמי, זיהום האוויר והמסת הקרחונים לא קורים משום מקום, הם קורים בגלל סיבה ברורה. אורח החיים שמתנהל היום על גבי כדור הארץ כולל השלכה של מליוני טונות של פלסטיק לים, כמו גם פליטות מזהמים ממגוון מערכות תעשייתיות שקשורות בחשמל ובתחומים אחרים. השרשרת הזו אולי נראית גדולה ונרחבת מדי לעצירה, אבל על ידי פעולות קטנות – דבר יוכל להוביל לדבר.


כחלק מהפעילות שלנו בחברת אורמש, חשוב לנו להתחיל את המהפכה הזו בניצול המשאבים הטבעיים כמו השמש למשל, כדי להפיק חשמל טבעי ולא מלאכותי, ובכך להפחית את פליטת המזהמים לכדור הארץ

בצורה דרמטית.


עם חברת אורמש גם אתם יכולים להנות ממערכות אנרגיה סולרית


אנחנו בחברת אורמש פועלים רבות על מנת לייצר ולהתקין מערכות של אנרגיה סולרית במגוון מבנים ברחבי הארץ. אנחנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר לצורך תכנון והקמה של מערכות אנרגיה סולרית במבנה שלכם – החל מבתים, דרך משרדים ועד מבני ענק כמו קניונים. מחכים לטלפון שלכם!


Commentaires


bottom of page